Assign Multiple Daily Tasks to 20 People 8.15
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
Win95, Win98, WinME, WinNT 3.x, WinNT 4.x, Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64, Mac OS X, Mac Other
Krátky popis k programu Assign Multiple Daily Tasks to 20 People:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Assign Multiple Daily Tasks to 20 People vo verzií 8.15 od autora Shift Schedules. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Assign Multiple Daily Tasks to 20 People je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Assign Multiple Daily Tasks to 20 People ..
Popis od autora programu - Shift Schedules v anglickom jazyku:
The Multiple Daily Tasks Excel spreadsheet assigns multiple tasks, shifts, or clients to your employees or multiple employees to your tasks, shifts, clients, or vehicles for one week. This series of spreadsheets is very popular with home care businesses that send caregivers to several client homes each day. The spreadsheet can schedule up to 20 employees and 50 daily tasks. You specify the availability of each employee each day, the name of the tasks, the days that each task needs to be performed, and employee qualifications/preferences. You then assign your employees to daily tasks from drop-down menus of available people. Daily staffing charts show at-a-glance, who is available for an assignment during a specified time-increment. The program interacts with QuickBooks Pro to transfer employee timesheet information for use in client invoices and employee payroll. The spreadsheet creates a vCalendar file to transfer schedules to your PDA, Smart Phone and Outlook Calendar for handy reference. It produces individual and group schedules and comes in sizes for 20, 40, 60, 80, 120 and 160 employees (and 50, 100, 150, 200, 300 and 400 tasks respectively). Microsoft Excel or compatible spreadsheet program is required. During the free trial period restrictions apply with respect to the number of schedules displayed.
Spreadsheets for other scheduling applications are available at the website.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Viac každodenné úlohy Excel priradí rôzne úlohy, posuny, alebo klientov, aby svojich zamestnancov alebo viac zamestnancov na svoje úlohy, posuny, klientmi, alebo vozidiel po dobu jedného týždňa. Táto rada tabuliek je veľmi populárny s podnikmi, domácej starostlivosti, ktoré odosielajú opatrovatelia niekoľkých klientov domovov každý deň. Tabuľku možno naplánovať až 20 zamestnancov a 50 denné úlohy. Zadať dostupnosť každého zamestnanca každý deň, názov úlohy, dni, že každý úloha sa musí vykonať, a zamestnanec kvalifikáciu / preferencie. Tie potom priradiť svojich zamestnancov na denné úlohy z drop-down menu dostupných ľudí. Denný grafy ukazujú na personálne-a-pohľad, ktorý je k dispozícii pre priradenie v priebehu určitého času-inkrementace. Program spolupracuje s QuickBooks Pre prenos zamestnanci časového rozvrhu informácie pre použitie v klientskych faktúr a miezd zamestnancov. Tabuľky vytvorí súbor vCalendar previesť plány do vášho PDA, chytrý telefón a Outlook kalendára ľahko orientovať. Vyrába individuálne a skupinové plány a prichádza vo veľkostiach pre 20, 40, 60, 80, 120 a 160 zamestnancami (a 50, 100, 150, 200, 300 a 400 úloh v uvedenom poradí). Microsoft Excel alebo tabuľkový program kompatibilný so nevyžaduje. Počas skúšobnej doby sa vzťahujú obmedzenia, pokiaľ ide o počet zobrazených plány. Tabuliek pre ďalšie plánovanie aplikácie sú k dispozícii na internetových stránkach.
Sťahujte tu: Assign Multiple Daily Tasks to 20 People 8.15
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
HD Projette 3.0.0.1Novinka
Viewer for Microsoft Project files. The cheapest solution to view an MPP file.
Orientačný preklad: Prehliadač pre súborov Microsoft Project. Najlacnejšie riešenie pre zobrazenie súboru MPP.
10 Hour Schedules for 6 Days a Week 2Novinka
Templates for 10 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 6 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 10 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 6 dní v týždni.
Accomplice Task Management Software 1.2.3Novinka
Task management software to get things done. Integrate with MS Outlook and PDA's
Orientačný preklad: Úlohou softvér pre správu aby sa veci pohli. Integrácia s MS Outlook a PDA
Project Deadline Countdown Timer Manager 1.0.1Novinka
Complete project deadline managment system.
Orientačný preklad: Kompletný projekt termínu systému riadenia.
Project Manager for Excel 3.0Novinka
Project Manager for Excel provides tools for managing your projects and tasks.
Orientačný preklad: Project Manager pre program Excel poskytuje nástroje pre správu Vašich projektov a úloh.
12 Hour Schedules for 6 Days a Week 2Novinka
Templates for 12 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 6 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 12 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 6 dní v týždni.
Outlook Times Addin 1.1Novinka
Outlook Times help you manage time and project reporting with export to Excel.
Orientačný preklad: Program Outlook krát vám pomáhajú spravovať čas a projekt hlásenia s exportovať do programu Excel.
InfoRapid KnowledgeMap 2005eNovinka
Free mind mapping program and knowledge management system
Orientačný preklad: Voľnou myseľ mapovanie program a znalosti systému riadenia
Project Future 2.03Novinka
Optimize your project risks and opportunities and make your project a success!
Orientačný preklad: Optimalizujte svoj projekt riziká a príležitosti a aby váš projekt úspech!