NetSupport Servicedesk 3.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
Android, BlackBerry, Handheld/Mobile Other, iPhone, Linux, Mac OS X, Pocket PC, Win2000, Win7 x32, Win7 x64, Win98, WinMobile, WinOther, WinServer, WinVista, WinVista x64, WinXP, Other
Krátky popis k programu NetSupport Servicedesk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér NetSupport Servicedesk vo verzií 3.0 od autora NetSupport Ltd. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu NetSupport Servicedesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér NetSupport Servicedesk ..
Popis od autora programu - NetSupport Ltd v anglickom jazyku:
Reduce the TCO (Total Cost of Ownership) by decreasing the number of vendors you are managing, improving help desk support, enforcing configuration standards and effectively migrating to new technologies.
Track and manage licenses using the inventory and application metering functionality. Identify illegal and unused software, providing the necessary knowledge to purchase the optimum number of licenses for your enterprise.
Ensure compliance with corporate configuration standards using the software metering capability to identify and maintain standard desktop configurations and those that fall out of compliance even during server downtimes.
Plan and budget for migrations, ensuring that any desktop changes needed to support an upgrade are effected. ServiceDesk allows you to procure the components in advance, plan the work and ensure the installation team is fully prepared at the point of upgrade.
Effective Security Management for identification of missing computer assets such as CD-ROMs, memory, hard drives and even entire computer systems.
Reduce the need for costly physical inventories by removing the need to visit each desktop.
Assisting with Disaster Recovery by transferring the IT information collected by your ServiceDesk to your contingency plans, identifying where critical users and revenue related PCs are located.
Virus prevention and remedial activities are essential for any enterprise. As NetSupport ServiceDesk works independently of your e-mail server, periodic updates can be distributed to your users even during a virus crisis
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Zníženie TCO (celkové náklady na vlastníctvo), znížením počtu dodávateľov riadite, zlepšenie help desk podporu, presadzovanie noriem a konfigurácie účinne sťahovať do nových technológií. Sledovanie a správu licencií pomocou inventára a aplikácie merania funkčnosti. Identifikovať nelegálny softvér a nepoužívané, poskytnúť potrebné znalosti k nákupu optimálny počet licencií pre váš podnik. Zabezpečiť dodržiavanie firemných štandardov konfigurácia pomocou softvéru merania schopnosť identifikovať a dodržiavať štandardné stolové konfigurácie, a tie, ktoré spadajú mimo dodržiavanie aj počas server prestoje. Plán a rozpočet pre migráciu, zabezpečenie toho, aby na každom pracovnom stole zmeny potrebné na podporu modernizácie budú vykonané. ServiceDesk umožňuje získať komponenty v predstihu, plán práce a zabezpečiť inštaláciu tím je plne pripravený v okamihu upgrade. Efektívne riadenie bezpečnosti pre identifikáciu chýbajúcich počítače aktív, ako sú CD-ROMy, pamäte, pevné disky a dokonca celé počítačové systémy. Znížiť potrebu nákladných fyzických inventúr tým, že odstráni potrebu navštíviť každú plochu. Pomáhať s Disaster Recovery prevodom IT informácie zhromaždené vaše ServiceDesk do pohotovostných plánov, zisťovanie, kde sú umiestnené kritické užívateľov a príjmy súvisiace s PC. Vírus prevencia a nápravné opatrenia sú nevyhnutné pre každého podniku. Ako NetSupport ServiceDesk pracuje nezávisle na váš e-mail server, môžete pravidelné aktualizácie distribuovaná používateľom aj počas krízy vírus
Sťahujte tu: NetSupport Servicedesk 3.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
ManageEngine SupportCenter Plus 7Novinka
Web-based Customer Service & Support Software with Account & Contact Management
Orientačný preklad: Web-based zákazník službu & podporu softvéru s správa účtu & kontaktov
VerifyMyPC 2.6Novinka
Reduce technical support times from 2 hours to 5 minutes.
Orientačný preklad: Redukuje potrebu technickej podpory časy od 2 hodín do 5 minút.
Polar Help Desk 5.0Novinka
Web based help desk that tracks incidents, integrates with e-mail and more.
Orientačný preklad: Webový help desk, ktorý sleduje udalosti, integruje s e-maily a ďalšie.
QUAD Help Desk Pro Edition 2006 2006Novinka
QUAD Help Desk Pro Edition 2006 - Simple and Effective Customer Support
Orientačný preklad: ŠTVORKOLKY Help Desk Pro Edition 2006 - jednoduché a účinné zákaznícka podpora
TurboMeeting 3.3Novinka
TurboMeeting: Web conferencing, Remote PC Support, Remote PC Access, and Webinar
Orientačný preklad: TurboMeeting: Webové konferencie, podporu vzdialeného PC, vzdialený prístup PC a Webinar
ShareRight 5.0Novinka
Network share,document and VNC mangement
Orientačný preklad: Zdieľanej sieťovej zložke, dokumentu a VNC mangement
Skynet Monitor 1.1.0.1Novinka
Manage all computers in the Network Node , provide technical team assistance.
Orientačný preklad: Spravovať všetky počítače v sieti uzol, poskytujú tím technickej pomoci.
TicketAxis - Trouble Ticketing Software 1.0.1Novinka
TicketAxis - Trouble Ticket Management software from SupportAxis
Orientačný preklad: TicketAxis - Trouble Ticket Management software od SupportAxis
Textmodules for Software Support 1.00Novinka
Answer your support e-mails faster with these canned texts for Outlook.
Orientačný preklad: Odpoveď na vašu podporu e-mailov rýchlejší s týmito textami v konzervách pre aplikáciu Outlook.