Office Timesheets 4.0
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64, Mac OS X, Mac Other
Krátky popis k programu Office Timesheets:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Office Timesheets vo verzií 4.0 od autora Lookout Software LLC. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Office Timesheets je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Office Timesheets ..
Popis od autora programu - Lookout Software LLC v anglickom jazyku:
Office Timesheets is a web-based commercial employee time tracking and management timesheets software application designed for the specialized needs of project-driven organizations to track time and expenses for accurate accounting and job/project costing purposes, and real-time reporting and billing. Not only is Office Timesheets a timesheet application that simplifies time tracking and expense data, it also offers comprehensive integration with Microsoft Project and QuickBooks. Office Timesheets even provides detailed records to ensure compliancy with any regulatory requirements, such as DCAA, Sarbanes-Oxley and FMLA.
- Time tracking for project costing; client time billing; employee time and attendance; regulatory compliance, earned value; job costing and estimation; and more.
- Expense tracking with expense account codes, descriptions and notes; client markup/markdown; tax calculation; and more.
- Web-based architecture with Microsoft? Office fluent-style interface offers instant user acceptance.
- Fully customizable approval process, approval workflow and time reporting periods.
- Fully customizable employee rate tables for calculating payroll data, client billing, costing and more.
- Easily enable time and expense tracking for auditing and generate audit reports for regulatory compliance (DCAA, SOX, FMLA and more...).
- Import and export data easily with Office Timesheets CSV importer with field mapping, and create templates for future importing and exporting.
- Bi-directional integration with Microsoft? Project and QuickBooks.
- Highly configurable Security Policies allow administrators to determine precisely what timesheet users can and can?t do and see.
- Web-based architecture for install/update once enables ultra-fast implementation and highly simplified system maintenance.
- And much more?
Self install or hosted environment. Download or sign-up for free 30-day trial.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Úrad rozpisy je web-založené obchodné zamestnanec čase sledovanie a riadenie rozpisy softvérovej aplikácie určené pre špeciálne potreby projekt riadený organizácie sledovať čas a náklady na presnú evidenciu a ocenenia účely projektu a projekt a v reálnom čase podávania správ a fakturácie. Nielenže je úrad rozpisy timesheet aplikácia, ktorá zjednodušuje času sledovania a údaje o výdavkoch, ale tiež ponúka komplexné integrácia s Microsoft Project a aplikácie QuickBooks. Úrad rozpisy dokonca poskytuje podrobné záznamy na zabezpečenie compliancy s regulačnými požiadavkami, ako sú DCAA, Sarbanes-Oxley a vzorca.
-Času sledovania pre projekt kalkulácie; klient čas fakturáciu; zamestnanec čase a účasť; dodržiavania právnych predpisov, získaná hodnota; úloha kalkulácie nákladov a odhad; a viac.
-Náklad sledovania s konto nákladov kódy, opisy a poznámok; klient značky/zľava; výpočte dane; a viac.
-Webového architektúre s Microsoft? Úrad plynule štýl interface ponúka okamžitý uživateľ preberacie.
-Plne prispôsobiteľné schvaľovací proces, tok činností schválenie a lehoty na vykazovanie časových.
-Plne prispôsobiteľné zamestnanca sadzba tabuliek pre výpočet mzdy údaje klienta, fakturácie, ocenenia a ďalšie.
-Jednoducho zapnúť čas a náklady sledovania pre audit a generovať auditné správy pre určenie súladu s predpismi (DCAA, SOX, vzorca a viac...).
-Import a export dát ľahko s Office rozpisy CSV dovozcovi priradenie polí a vytvoriť šablóny pre budúce import a export.
-Bi-smerové integrácia s Microsoft? Projektu a programu QuickBooks.
-Vysoko konfigurovateľné bezpečnostnej politiky umožňuje správcom určiť presne to, čo timesheet môžu používatelia a môžete? t robiť a vidieť.
-Webového architektúry pre inštaláciu a aktualizáciu raz umožňuje Ultra-rýchla implementácia a vysoko zjednodušiť údržbu systému.
- A ešte oveľa viac?
Samostatne nainštalovať alebo hostení životného prostredia. Prevzatie alebo zápis zdarma 30-dňová trial.
Sťahujte tu: Office Timesheets 4.0
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Easy Shift Scheduler for Excel 3.14Novinka
Schedule 25 people to daily shifts the easy way with Excel & drop-down menus.
Orientačný preklad: Rozvrh 25 osôb na denné smeny jednoduchý spôsob, ako s aplikáciou Excel & drop-down menu.
Enhanced SharePoint User Tasks Menu 1.0Novinka
The Enhanced SharePoint User Tasks Menu enables task settings with one click
Orientačný preklad: Rozšírené SharePoint Užívateľ Úlohy Menu umožňuje nastavenie úlohy s jedným kliknutím
Project Deadline Countdown Timer Manager 1.0.1Novinka
Complete project deadline managment system.
Orientačný preklad: Kompletný projekt termínu systému riadenia.
8 Hour Shift Schedules for 6 Days a Week 2Novinka
Templates for 8 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 6 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 8 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 6 dní v týždni.
Create Floor Schedules for Your Agents 3.92Novinka
Automatically Schedule Real Estate Agents to Monthly Floor Schedules with Excel.
Orientačný preklad: Program automaticky Realitní makléri Mesačná Podlaha listinách s aplikáciou Excel.
TS Man 2009Novinka
Computer Service and Repair Management Software for the small business
Orientačný preklad: Počítačové služby a opravy Management Software pre malé firmy
Instant Business Network 4.5.24Novinka
Integrated PM, Collaboration and Help Desk Software to help your company grow
Orientačný preklad: Integrovaný PM, spolupráca a Help Desk Software pomôcť vašej spoločnosti rastú
Dispatch Nurses to Hospitals with Excel 1.45Novinka
Assign up to 100 Nurses to 3 Shifts at up to10 Hospitals for 2 Weeks with Excel
Orientačný preklad: Priradiť až 100 sestier na 3 smeny až do 10 Nemocnica na 2 týždne s Excelom
MPMM Ultimate 5.2Novinka
Project Management Templates for the entire Project Management Life Cycle
Orientačný preklad: Projektový management Šablóny pre celý projektový manažment životného cyklu