Payroll System 4.0.1.5
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Účtovníctvo a financie
Operačný systém:
Win2000, Win7 x32, Win7 x64, WinVista, WinVista x64, WinXP
Krátky popis k programu Payroll System:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Payroll System vo verzií 4.0.1.5 od autora Business Utilities. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Payroll System je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Payroll System ..
Popis od autora programu - Business Utilities v anglickom jazyku:
Professional employee organizer program is suitable for all small and large scale organizations including Business firms, Call centers, Help desks, Hotels, Transport services, Government sector and many more similar organizations. Advance employee planner utility provides solution for manual process which may results in error and complexity. Employee management application facilitates to manage employee payroll details with advance option to generate pay slips using flexible print option. Employee task scheduler software helps users to import multiple company records to view and edit its information. Best employee planner utility easily keeps track of overall activities performed by employees during company working hour in log file with complete detail. Staff management application facilitates users with password protection feature which prevents unauthorized user access to software configuration settings or company confidential records. Employee scheduler software supports both install/uninstall feature and effectively works on all major versions of Windows operating system including Windows 2000, 2003, NT, ME, XP, Vista and 7 respectively. Employee task planner program streamlines with user friendly GUI interface wizard to easily access the software functionality with the help of inbuilt manual guide preview option.
Features:
* Best employee planner software maintains expenses and increment details offered by company to employee.
* Advance employee planner application easily handled by all level of users without acquiring any special technical skills.
* Employee organizer tool effectively creates schedules that easily balance management and employee satisfaction.
* Reliable employee planner utility easily manages multiple company database records at one place to avoid complexity.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Profesionálny zamestnanci usporiadateľa program je vhodný pre všetky malé aj veľké organizácie, vrátane rozsahu podnikania firiem, call centrá, help desk, hotely, dopravné služby, vládneho sektora a mnoho ďalších podobných organizácií. Vopred zamestnanec plánovač nástroj poskytuje riešenie pre ručné proces, ktorý môže výsledky vo chyby a zložitosti. Zamestnanecké aplikácie pre správu umožňuje spravovať informácie miezd zamestnancov s predstihom možnosť generovania výplatnej pásky pomocou flexibilných možností tlače. Zamestnanec plánovač úloh softvér pomáha užívateľom importovať viac záznamov spoločnosť prezerať a upravovať svoje informácie. Najlepšie zamestnanec plánovač utility ľahko udržuje celkovej činnosti vykonávanej zamestnancami počas pracovnej spoločnosť hodinu v logu s kompletnou detail. Zamestnanci aplikácie pre správu umožňuje užívateľom funkcie ochrany heslom, ktoré zabraňuje neoprávnenému prístupu užívateľov k nastavenia konfigurácie softvéru alebo spoločnosť dôverných záznamov. Zamestnanec plánovač softvér podporuje ako nainštalovať / odinštalovať a účinne funguje na všetkých hlavných verzií operačného systému Windows vrátane Windows 2000, 2003, NT, ME, XP, Vista a 7, resp. Zamestnanec úloha zjednodušuje plánovač program s užívateľsky prívetivým rozhraním GUI sprievodca pre ľahký prístup k funkciám softvéru pomocou vstavaného náhľadu manuál na obsluhu možnosť. Vlastnosti: * Najlepší zamestnanec plánovač softvér udržiava nákladov a zvýšenie detaily, ktoré ponúka spoločnosť zamestnancov. * Advance zamestnanec plánovač aplikácie ľahko ovládal všetky úrovne užívateľov bez získali nejaké osobitné technické zručnosti. * Zamestnanecké usporiadateľ nástroj účinne vytvára plány, ktoré sa ľahko rovnováhu vedenie a spokojnosť zamestnancov. * Spoľahlivé zamestnanec plánovač utility ľahko spravuje viac záznamov databáza firiem na jednom mieste, aby sa zabránilo zložitosti.
Sťahujte tu: Payroll System 4.0.1.5
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
AcQuest HQ Depreciation 2.51Novinka
AcQuest HQ Depreciation. Win 95, 98, Me, XP & Vista. Multiple methods.
Orientačný preklad: AcQuest HQ Odpisy. Win 95, 98, Me, XP a Vista. Niekoľkými metód.
AcQuest 941 Solution 2010 1.01Novinka
AcQuest 941 Solution 2010. Win 95, 98, ME, XP, Vista. Multiple corporations.
Orientačný preklad: AcQuest 941 roztoku do roku 2010. WIN 95, 98, mi, XP, Vista. Viaceré podniky.
Inventory Management Software 3.0.1.5Novinka
Business billing software can manage billing records and financial reports
Orientačný preklad: Je účtovný softvér, ktorý vám umožňuje viesť finančné záznamy a správy o podnikaní.
Finance Management Software with Barcode 3.0.1.5Novinka
Finance management software with barcode maintain business accounts create bills
Orientačný preklad: Financie softvér pre správu s čiarovým kódom udržiavajú obchodné účty vytvárať účty
Stock List 1.3.04Novinka
Utility to create item lists for WaverlyStreet Purchase Order Program
Orientačný preklad: Pomôcku na vytvorenie položky zoznamov pre WaverlyStreet nákupnej objednávky Program
CyberMatrix Timesheets Web Enterprise 3.02Novinka
A simple to use web browser-base multi-user timesheet entry software program.
Orientačný preklad: Jednoduché ovládanie webového prehliadača-base multi-užívateľské časového rozvrhu vstup programu.
Expense Recorder for SmartPhone 1.3Novinka
The fastest and easiest way to automatically create your expense reports
Orientačný preklad: Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob, ako automaticky vytvárať správy o výdavkoch
Rylstim Budget 4.3.1.5681Novinka
Plan and manage finances right on a calendar!
Orientačný preklad: Plánovať a riadiť financie priamo na kalendár!
kBilling - Invoice Software 3.6.0Novinka
Create and email invoices, do subscription billing, track customers and contacts
Orientačný preklad: Vytvorenie a e-mail faktúry, urobiť vyúčtovanie predplatného, sledovať zákazníkov a kontakty