Pimero 2010.R5
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Kalendáre
Operačný systém:
WinXP, WinVista, WinVista x64, Win7 x32, Win7 x64, Windows2003, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64
Krátky popis k programu Pimero:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Pimero vo verzií 2010.R5 od autora soft-evolution. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Pimero je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Pimero ..
Popis od autora programu - soft-evolution v anglickom jazyku:
Working as part of your team, Pimero is a convenient appointment calendar, contact list manager and email client - the ideal companion for small teams and individuals. If you are on the road frequently, work with several computers or bring together several people into a team, Pimero offers you unique benefits in appointment scheduling.
With its automatic synchronization, based on Microsoft SyncFramework technology, you need not give a second thought to how you maintain your appointments up-to-date. Every computer which runs Pimero synchronizes automatically with all other computers in the network. Take your notebook with appointments and task list on trips - regardless of what you change whilst on the road, it will synchronize with what has changed in the meantime in the office or at home as soon as you re-connect to the network.
Synchronization works in both directions. If you often work in different places, you always have access to your personal login from all computers in the network. This means that you have your information readily available - anywhere, anytime.
With its multi-user capabilities, you have the perfect tool for team-work. Display the appointments and task lists of colleagues, employees and friends next to one another - easily and clearly. Use the Team Meeting Finder to find available times for several users and specify who may enter and see other's information. Protect your private domain with private entries which only you can read, irrespective of any other settings.
Select between several entry categories and maintain a clear overview at all times.
Other features: Skype support, Import for Microsoft Outlook, vCard (.vcf) and iCalendar (.ics), Custom Fields for your contacts and tasks.
New in 2010 R5: Google / Android synchronization
New in 2010 R4: Support for iPhone synchronization
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Pracovať ako súčasť vášho tímu, Pimero je príhodná vymenovanie kalendár, zoznam kontaktov manažér a e-mailového klienta - ideálny spoločník pre malé tímy a jednotlivcov. Ak ste na cestách často, pracovať s niekoľkými počítačmi alebo spoja niekoľko ľudí do tímu, Pimero vám ponúka jedinečné výhody v plánovanie schôdzok. S automatickú synchronizáciu, založené na technológii Microsoft SyncFramework, nemusíte dať druhý myslel, ako si udržať si svoje stretnutia sa-to-data. Každý počítač, ktorý beží Pimero synchronizuje automaticky všetky ostatné počítače v sieti. Vezmite si notebook s udalostí a zoznam úloh na výlety - bez ohľadu na to, čo zmeniť, zatiaľ čo na ceste, bude synchronizovať s tým, čo sa zmenilo v medziobdobí v kancelárii alebo doma, akonáhle si na re-pripojenie k sieti. Synchronizácia funguje v oboch smeroch. Ak často pracujú na rôznych miestach, vždy budete mať prístup k svojim osobným prihlasovacie zo všetkých počítačov v sieti. To znamená, že máte informácie ľahko dostupné - kdekoľvek a kedykoľvek. So svojím multi-user schopnosti, máte ideálny nástroj pre tímovú prácu-. Zobrazenie schôdzok a úloh zoznamy spolupracovníkov, zamestnancov a priateľov vedľa seba - jednoducho a jasne. Použite tím schôdze Finder nájsť dostupné časy pre niekoľko užívateľov a špecifikovať, kto môže vstúpiť a vidieť iné informačné. Chráňte svoje súkromie s vlastnou záznamy, ktoré len môžete čítať, bez ohľadu na akékoľvek ďalšie nastavenia. Vybrať medzi niekoľkými vstupu kategórií a udržiavať jasný prehľad za všetkých okolností. Ďalšie funkcie: (. VCF) (. Ics) Skype podpora, Import pre Microsoft Outlook, vCard a iCalendar, vlastné pole pre svoje kontakty a úlohy. Nové v roku 2010 R5: Google / Android synchronizácia Nové R4 v roku 2010: Podpora pre synchronizáciu iPhone
Sťahujte tu: Pimero 2010.R5
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
AMP Calendar 2.42Novinka
Calendar with the twelve months of any year and the current day in taskbar icon
Orientačný preklad: Kalendár s dvanásť mesiacov každý rok a aktuálny deň v paneli úloh ikonu
TexNotes Pro 4.3.4Novinka
Feature rich text editor, notes organizer and document publisher
Orientačný preklad: Funkcia bohatý textový editor, upozorňuje organizátor a dokument vydavateľa
Noto Personal Organizer 1.40Novinka
Just like a real personal organizer. Customize with downloadable content.
Orientačný preklad: Rovnako ako skutočný osobné Organizátor. Prispôsobiť sťahovateľná obsah.
Alarm Notes 2.0Novinka
With Alarm Notes you never have to miss an important appointment again!
Orientačný preklad: S Alarm poznámky, ktoré ste nikdy chýbať na dôležitú schôdzku znova!
Pimero Free Edition 2010.R5Novinka
Pimero 2009 enables you to manage your appointments, contacts, tasks and notes.
Orientačný preklad: Pimero 2009 vám umožní spravovať svoje stretnutia, kontakty, úlohy a poznámky.
PIM XP 1.21Novinka
All-in-one personal information manager.
Orientačný preklad: All-in-one správca osobných informácií.
coOpera 1.1.0Novinka
Easily migrates your contacts from Outlook, Gmail and Yahoo! to Opera browser.
Orientačný preklad: Ľahko presunie kontaktov z programu Outlook, Gmail a Yahoo! prehliadača Opera.
Achieve Planner 1.1.9Novinka
Time management software system with hierarchical project/task outliner/calendar
Orientačný preklad: Time management softvér systém s hierarchickým projektu / úlohy outliner / kalendár
InfoManager 1.0Novinka
InfoManager includes sticky notes, calendars, contact manager, tasks and to-do.
Orientačný preklad: InfoManager zahŕňa poznámok, kalendára, správcu kontaktov, úloh a to-do.