eHour 0.8.4
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Riadenie projektov
Operačný systém:
Windows2000, WinXP, Windows2003, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64, Windows Vista Ultimate x64, Unix, Linux, Linux Console, Mac OS X, Mac OS X 10.1, Mac OS X 10.2, Mac OS X 10.3, Mac OS X 10.4, Mac OS X 10.5, Java
Krátky popis k programu eHour:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér eHour vo verzií 0.8.4 od autora TE-CON. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu eHour je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér eHour ..
Popis od autora programu - TE-CON v anglickom jazyku:
eHour is an open source webbased time tracking tool for companies and organizations who need accurate information on how much time is spend on projects by their people.
eHour makes the amount of time your people spend on projects visible and available as simple and user friendly as possible.
The primary objective is to keep time tracking as simple and user friendly as possible while still being very effective at measuring and reporting the amount of time your team spends on a project.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
eHour je nástroj open source webbased času sledovania pre spoločnosti a organizácie, ktorí potrebujú presné informácie o koľko času stráviť na projekty podľa ich ľudia.
eHour dáva množstvo vaši ľudia trávia čas na projekty viditeľné a dostupné ako jednoduchý a používateľ priateľské ako možné.
Primárnym cieľom je udržať asu ako jednoduchý a používateľ priateľské možnej pričom stále veľmi účinný pri oceňovaní a vykazovaní množstvo času trávi svoj tím na projekte.
Sťahujte tu: eHour 0.8.4
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
Enhanced SharePoint User Tasks Menu 1.0Novinka
The Enhanced SharePoint User Tasks Menu enables task settings with one click
Orientačný preklad: Rozšírené SharePoint Užívateľ Úlohy Menu umožňuje nastavenie úlohy s jedným kliknutím
T-Minus Moving Day Countdown 6.0Novinka
Moving Countdown. Now you can count down the remaining time!
Orientačný preklad: Pohybujúce sa odpočítavanie. Teraz môžete odpočítavať zostávajúci čas!
cpTracker Professional 2.2.6Novinka
Contact, Project, Task, Sales Management, CRM System with Bulk Emailing
Orientačný preklad: Kontakt, projekt, úloha, riadenie predaja, CRM systém s hromadnou emailing
TeaCup Problem Solver 2.02Novinka
Solve problems with this logic-crunching brainstorming package.
Orientačný preklad: Riešenie problémov s týmto chroustající logika brainstorming balíkom.
CountYourTime 1.8Novinka
Collect and analyze PC usage statistics during the specified time period.
Orientačný preklad: Zbierať a analyzovať PC štatistiky používania počas určeného časového obdobia.
Schedule Crew Assignments for 100 People 3.21Novinka
Create job-specific work crews that may change in composition from day-to-day.
Orientačný preklad: Vytvoriť pracovné-špecifické práce posádky, ktoré môžu zmeny zloženia z den-to-day.
10 Hour Schedules for 7 Days a Week 2Novinka
Templates for 10 hour shifts covering 1, 2 & 3 shifts a day for 7 days a week.
Orientačný preklad: Šablóny pre 10 hodinových smenách vzťahujúca 1, 2 a 3 smeny denne počas 7 dní v týždni.
Schedule Multiple Shifts Automatically 7.11Novinka
Automatic Monthly Shift Schedules for 10 Shifts and 50 Employees with Excel.
Orientačný preklad: Automatické Mesačné Shift poriadky pre 10 Posuny a 50 zamestnancov s aplikáciou Excel.
Simple Scheduling Calendar 1.24Novinka
Schedule your employees to shifts and tasks on a simple calendar for a month.
Orientačný preklad: Rozvrh smien, aby vaši zamestnanci a úlohy na jednoduchý kalendár na mesiac.