Jitbit HelpDesk 5.4.4
Kategória programu:
Kancelária a podnikanie > Vzdialená plocha
Operačný systém:
WinXP, Windows2000, Windows2003, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Ultimate x64, Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic, Windows Vista Home Premium, Windows Vista Business, Windows Vista Enterprise, Windows Vista Home Basic x64, Windows Vista Home Premium x64, Windows Vista Business x64, Windows Vista Enterprise x64
Krátky popis k programu Jitbit HelpDesk:
Teraz máte možnosť stiahnuť si softvér Jitbit HelpDesk vo verzií 5.4.4 od autora JitBit Software. Stiahnutie je samozrejme zadarmo, bez nejakých skrytých poplatkov. Popis programu Jitbit HelpDesk je v anglickom jazyku, ale pod ním sa nachádza aj orientačný preklad v slovenskom jazyku. Ospravedlňujeme sa, ale tento preklad je značne nedokonalý. Bol totiž vytvorený automatickým prekladačom. Použili sme ho preto, aby aj ľudia, ktorí nemajú dobrú znalosť anglického jazyka mali predstavu na čo slúži softvér Jitbit HelpDesk ..
Popis od autora programu - JitBit Software v anglickom jazyku:
Jitbit Help-Desk - ASP.NET-based customer support and knowledge-base software. Jitbit HelpDesk is a web based help desk software (also called "trouble ticket software" or "issue tracking software" or "support software"). Easy to install, accessible from anywhere as a Web application and simple to use. Jitbit HelpDesk tracks and handles your customers' tickets and saves your technicians' time. FREE evaluation version has no expiration.
Tight email-to-ticket integration, Multilingual, File-attachments, Extremely cheap, possible windows-integrated authentication and many other features. Try this web based help-desk software.
Orientačný Slovenský preklad popisu programu:
Jitbit Help-Desk - ASP.NET-založené zákazníckej podpory a znalostnej bázy-softvér. Jitbit HelpDesk je webová help desk softvér (tzv. "trouble ticket softvér" alebo "issue tracking softvér" alebo "podpora softvér"). Jednoduchá inštalácia, prístupné odkiaľkoľvek, webové aplikácie, a jednoducho sa používa. Jitbit HelpDesk skladieb a spracováva vašich zákazníkov 'lístky a šetrí váš technici' čas. ZDARMA skúšobnú verziu nemá konca. Tesné e-na-ticket integrácie, Jazyky, Súbor-prílohy, Extrémne lacné, možno windows-integrované overovanie a mnoho ďalších funkcií. Skúste tento web na help-desk softvér.
Sťahujte tu: Jitbit HelpDesk 5.4.4
Ak sa Vám nedarí stiahnuť tento program, prosím s kliknite sem a nahláste nefunkčný odkaz.
SRM Help Desk 2005 1.0Novinka
SRM Help Desk 2005 is an affordable, easy to use, yet full featured program
Orientačný preklad: ŠRM Help Desk 2005 je cenovo dostupné, ľahko ovládateľný ešte plne vybavený program
Polar Help Desk 5.0Novinka
Web based help desk that tracks incidents, integrates with e-mail and more.
Orientačný preklad: Webový help desk, ktorý sleduje udalosti, integruje s e-maily a ďalšie.
ShareRight 5.0Novinka
Network share,document and VNC mangement
Orientačný preklad: Zdieľanej sieťovej zložke, dokumentu a VNC mangement
Jitbit HelpDesk 5.4.4Novinka
Jitbit HelpDesk - web based help desk software (ASP.NET), ticket tracking system
Orientačný preklad: Jitbit HelpDesk - webové help desk softvér (ASP.NET), lístok sledovací systém
Textmodules for Software Support 1.00Novinka
Answer your support e-mails faster with these canned texts for Outlook.
Orientačný preklad: Odpoveď na vašu podporu e-mailov rýchlejší s týmito textami v konzervách pre aplikáciu Outlook.
MGCS 2006Novinka
MGCS 2006 now includes a Desktop application, web interface and Pocket PC Applet
Orientačný preklad: MGCS 2006 teraz obsahuje aplikáciu Desktop, webové rozhranie a Pocket PC Applet
EasyDesk helpdesk 1.9.6Novinka
A simple and easy to use shareware call logging program
Orientačný preklad: Jednoduchý a ľahko ovládateľný program shareware volania prihlásení
MetaLAN 1.8Novinka
Windows systems management & help desk tool with remote control & many features.
Orientačný preklad: Windows správy systémov a help desk nástroj s diaľkovým ovládaním a mnohými funkciami.
VerifyMyPC 2.6Novinka
Reduce technical support times from 2 hours to 5 minutes.
Orientačný preklad: Redukuje potrebu technickej podpory časy od 2 hodín do 5 minút.